Uw beleving is belangrijk, klachten willen we voorkomen

Klassiek Kantoor heeft u graag als klant. En wij zijn pas tevreden als u dat bent. Wij bieden u eersteklas producten en services waar u jaren plezier van zult hebben. Ook hebben wij in onze “Klantenservice – met een hoofdletter K” zaken geregeld met betrekking tot bijvoorbeeld garantie en retourneren. (Zie hiervoor onder “Klantenservice”.)

Toch een klacht?

Toch kunnen zich situaties voordien die ertoe leiden dat u een klacht heeft. In dat geval verzoeken wij u rechtstreeks contact met ons op te nemen. U kunt ons daarvoor bellen op 0314 – 333 649. Wij verdiepen ons in uw klacht en zoeken samen met u een adequate oplossing. Met als belangrijkste doel om er samen uit te komen.

We komen er ondanks alles niet uit?

Mocht het zo zijn dat we ondanks onze inspanningen er samen uit te komen geen goede oplossing vinden dan kunt u terecht bij een geschillencommissie. Op dit moment (november 2015) zijn wij aan het onderzoeken welke onafhankelijke geschillencommissie hiervoor het meest geschikt is. Er bestaan verschillende, onafhankelijke geschillencommissies waar je als klant en als bedrijf terecht kunt. Zodra wij hierover meer informatie hebben vindt u die terug op onze website.